wtorek, 17 stycznia 2012

FO: Bliźniacze kamizelki

Mamy znajomych, którym jakiś czas temu urodziły się bliźniaki. Oczywiście nie mogłam przepuścić okazji, żeby jeszcze raz użyć wzoru Lete i zrobiłam prawie-bliźniacze kamizelki :)


Jako że miałam już wprawę, obie zajęły mi ze cztery wieczory po jednym filmie każdy :) Takie maleństwa robi się szybko i miło, błyskawicznie widać efekty.

Dane techniczne:
Włóczka: Schachenmayr nomotta Extra Merino, 100% merino, 1 motek szarości (0092), 1 motek granatu (00056) i 2 motki bieli (00002).
Druty: 3,5


I nawet dorobiłam się własnych metek :)


2 komentarze:

  1. Śliczne są, obie oczywiście. Zawsze bardzo mi się podoba łączenie kolorowych pasków takimi łańcuszkami z lewych oczek. A kot gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie od razu zachwyciło to łączenie kolorów, wygląda super słodko :) A kot śpi pod kołdrą bo zima przyszła :))

    OdpowiedzUsuń