piątek, 15 lipca 2011

FO: Sukienka Groszek

Długo mnie tu nie było, ale jakoś ostatnio zapału mi brak. Zwykle latem mam dużo energii i chęci, a jakoś w tym roku wyjątkowo nic mi się nie chce :/

Ale mimo tego ciągle dłubię na drutach :)
Chustę dla mamy udało mi się skończyć na ostatnią chwilę, w piątek ją blokowałam a w sobotę rano zawiozłam i wręczyłam :) Dlatego zdjęć póki co brak i pewnie jeszcze przez chwilę nie będzie, bo mama wyjeżdża jutro do sanatorium i chustę zabiera ze sobą :)

Tymczasem więc pokazuję sukienkę, którą skończyłam już dawno temu i miałam okazję nawet nosić. Miałam w planach zrobienie zdjęć w plenerze, ale nie wyszło, więc dzisiaj w roli modela debiutuje mój nowy manekin :)


Wzór jest z Sabriny 2/2010, z moją modyfikacją ażurka na górze, włóczka to YarnArt Jeans, piękny kolor zielony, druty nr 3.


Sukienka podoba mi się bardzo, jest dziewczęca, w moim stylu, idealna na wakacje :)


A teraz działam nad kolejną chustą, tym razem to Frost Diamonds (widoczne na obrazku na górze po prawej). Wybrałam cieniutką włóczkę Malabrigo Lace, trochę za cienką, więc robię więcej powtórzeń wzoru i chyba będę musiała trochę dokupić. Ale zobaczymy :) Kolor ceglasty :)

1 komentarz: